FAQs

Si no trobes resposta als teus dubtes pots contactar amb el nostre servei de suport i atenció al client mitjançant el número 900 828 800.

I si t’agraden les Xarxes Socials, segueix-nos a Facebook i Twitter.

1. Alta i Instal·lació

1.1 Com puc saber si la vostra xarxa arriba a casa meva?

Introdueix l’adreça a l’apartat “Buscar cobertura” de la pàgina web i comprova si apareix al llistat resultant, o contacta’ns a info@adamo.es o trucant gratis al 900 828 800.

Si la teva adreça hi apareix, significa que ets afortunat i pots contractar els nostres serveis i començar a navegar a alta velocitat.

Si encara no oferim servei a la teva adreça, vés comprovant-ho periòdicament. Estem ampliant la nostra xarxa cada dia!

1.2 Com fareu arribar la fibra òptica a casa meva?

La fibra òptica ja és al teu edifici, i la farem arribar fins a casa teva mitjançant la infraestructura interna (antena, telefonia o, en el seu defecte, electricitat), sense obres.

1.3 Implica alguna obra a casa meva?

No implica obres: com que utilitzem canalitzacions internes, no deixarem visible cap cable a casa teva.

1.4 Quant tarda la instal·lació?

La instal·lació sol tardar només entre 1 i 2 hores.

1.5 Estaré algun dia sense línia telefònica?

No, no tramitem la portabilitat fins que no es disposa ja de servei amb Adamo.

1.6 Podré conservar el meu número de telèfon actual?

Sí, nosaltres ens encarreguem del procés de portabilitat perquè no t’hagis de preocupar de res.

2. Internet

2.1 La velocitat contractada és real?

Sí, clar que és real! La tecnologia de fibra òptica és estable i permet que fem arribar a casa teva la velocitat anunciada.

2.2 Per a què necessito tanta velocitat?

Si et preguntes per a què la necessites és perquè mai l’has provat.

Internet a molt alta velocitat et facilita la vida: mira vídeos, pel·lícules i sèries en viu i en alta definició sense molestos talls ni haver d’esperar que es carreguin; puja fotos i vídeos a Facebook, Instagram i d’altres en un instant; connecta varis dispositius a la vegada sense que es redueixi la velocitat (tots els ordinadors, tablets i mòbils de la casa!) i treu el màxim profit del Núvol i de l’Internet de les Coses.

3. Telefonia Mòbil

3.1 Quines tarifes de línies de mòbil oferiu?

Pots consultar les nostres tarifes de línies de mòbil a la pestanya “SERVEIS EXTRA” del següent enllaç.

3.2 Puc mantenir el meu número de mòbil actual?

Sí, nosaltres ens encarreguem del procés de portabilitat perquè no t’hagis de preocupar de res.